Mediji trebaju biti proaktivni u predizbornom periodu

tz2016Mediji bi trebali nametati teme i imati proaktivan pristup prema političkim kandidatima u toku izbornog procesa, istakli su danas učesnici  radionice o predizbornom izvještavanju održane u Tuzli.

Učesnici skupa su se složili da u bh. medijima nedostaje kritičkog pristupa u toku predizbornog procesa. Poručeno je da mediji treba da poštuju zakonska pravila o izvještavanju u predizbornom periodu ali da pored svega moraju imati odgovornost prema građanima i pomognu im u donošenju odluke na izborima.

“Mediji nerijetko zanemare činjenicu da trebaju zadovoljiti informacijske potrebe građana, odnosno birača. Veoma je bitno političkim kandidatima nametati lokalne teme i podsjećati na obećanja političara, kao i izbalansirati zastupljenost političkih kandidata i prezentirati većinska očekivanja i mišljenja građana”, kazao je Najil Kurtić, profesor Filozofskog fakulteta u Tuzli.

Marko Divković, predsjednik Udruženja/udruge BH novinari, kazao je da ne postoji vlast koja ne želi manipulisati medijima i staviti ih pod svoju kontrolu.

“Kroz svoje novinarsko iskustvo suočavao sam se sa raznim pritiscima. To je sastavni dio ove profesije. Novinar mora da se zaštiti od ucjena, manipulacija i drugih pritisaka kako bi sačuvao svoj kredibilitet i profesionalne principe”, kazao je on. Kurtić je istaknuo da su se kampanje velikim dijelom preselile na portale i društvene mreže.

“I tu je zastupljeniji onaj ko ima više novca. Vrijeme je da se taj medijski prostor na neki način reguliše”, kazao je  Kurtić.

Radionicu je organizovalo Udruženje/udruga BH novinari i Klub novinara Tuzla u saradnji sa Koalicijom za slobodne i poštene izbore “Pod lupom”.

 

Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest