Mediji treba da kritikuju obećanja i programe političkih kandidata

capljinaMediji trebaju i imaju pravo na kritiku političkih kandidata u toku predizbornog perioda, odnosno njihovih obećanja i programa i to je potrebno kako bi se građanima pomoglo da donesu ispravnu odluku na izborima, poručeno je danas sa radionice o predizbornom izvještavanju u Čapljini.

Učesnici radionice, koju je organizovalo Udruženje/udruga BH novinari u saradnji sa koalicijom “Pod lupom”, istakli su da je neophodno očuvati profesionalizam u predizbornom periodu i pored očiglednih političkih pritisaka.

“Mediji su u nezavidnom položaju jer rade pod pritiskom i u lošoj su ekonomskoj situaciji. Međutim, u toku predizbornog perioda  trebali bi da budu fer i objektivni jer oni stvaraju demokratski sistem. Također, bitno je da se tokom predizborne kampanje bave i obećanjima i programima političara”, kazao je Milan Vego, profesor Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.

Faruk Kajtaz, predsjednik Kluba novinara Mostar, kazao je da mediji trebaju imati snagu da se odupru političkim manipulacijama i da ne plasiraju skrivenu propagandu u izvještavanju.

capljina2“Od preporuka eksperata Vijeća Evrope posebno bih izdvojio preporuku da mediji naprave plan i principe izvještavanja tokom predizbornog perioda kako bi sebi olakšali posao. Na taj način će postaviti pravila političkim subjektima i izbjeći će moguće neugodnosti prilikom svakodnevnog izvještavanja”, naglasio je Kajtaz.

Predstavnici Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) istakli su da do sada tokom predizborne kampanje većina medija ispunjava svoje obaveze prema agenciji u skladu sa pravilima. 

“U pvoj sedmici predizborne kampanje bio je samo jedan prigovor od strane političkog subjekta koji se odnosio na navodno onemogućavanje političkog predstavljanja u programu jedne javne RTV. Nadamo se da će tako ostati do kraja kampanje”, kazali su predstavnici RAK-a.

 

 

 

Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest