Lokalni izbori nisu bili dominantan sadržaj medijskog izvještavanja, a nešto veću pažnju izborima poklonili su news portali u odnosu na druge tipove medija, pokazuje preliminarni izvještaj monitoringa medija u predizbornom periodu.
“Generalno, možemo reći da mediji u prvih 15 dana predizborne kampanje nisu pokazali značajniji interes za izbore, odnosno nisu posvetili veću pažnju pitanjima od javnog interesa i načinu na koji ih kandidati planiraju rješavati”, rekla je voditeljica istraživanja, redovna profesorica na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu Lejla Turčilo, te dodala da su žene kandidatkinje podzastupljene u značajnoj mjeri u odnosu na muške kandidate.
Koalicija ‘Pod lupom’ je na današnjoj press konferenciji u Sarajevu ocijenila izbornu kampanju kao ‘prljavu’ i usmjerenu na manipulaciju izbornom voljom birača. Iz Koalicije navode da su ključne karakteristike dosadašnje izborne kampanje da se na predizbornim skupovima uglavnom govorilo o lokalnim temama, ali bez nuđenja konkretnih rješenja. Izuzetak je bila Republika Srpska gdje je nezaobilazna tema bila referendum o obilježavanju Dana RS-a. Nastavljen je trend vođenja izborne kampanje na bazi izazivanja osjećaja straha među biračima od drugog i drugačijeg, obično vezanim za etnonacionalne podjele u bh. društvu.
Monitoring medija u predizbornoj kampanji za Lokalne izbore 2016 realizuju Koalicija “Pod lupom” u saradnji sa konzorcijem koji čine Udruženje BH novinari i Agencija Boram, a uz finansijsku podršku USAID-a i Evropske unije.